Uniconta support abonnement

Har du Uniconta hos FLConsult, følger der et obligatorisk support abonnement med.

Abonnementet inkluderer følgende support dækning:

  • Opkald og mailsvar på spørgsmål, som indenfor et par minutter afsluttes ved at fortælle kunden (i korte vendinger) hvad der skal udføres.
  • Rådgivning omkring muligheder og licenser, f.eks. bruger besparelser eller optimering af licensgrundlag og tilvalg/fravalg af funktioner.
  • Sletning af gamle posteringer ældre end 10 år (besparelse pr. regnskab 100 kr/md).
  • FLConsult som mellemled mellem kunden og Uniconta vedr. fejl eller ønsker til forbedring, som Unicontas support ikke afviser at tage sig af.

Ovenstående opgaver udføres når FLConsult kan afse tid til dem, dog indenfor 3 arbejdsdage.

Opstår der et akut Uniconta problem hos kunden, som kræver øjeblikkelig opmærksomhed, træder FLConsult straks til og hjælper med at løse det onsite eller via fjernbetjening. Forbrugt tid hermed afregnes til FLConsults gældende timepriser.

Prisen for support abonnementet svarer til prisen for 1 Uniconta bruger, pr. 10 brugere, for det abonnement man har, hhv.

  • Standard 229 kr/md.
  • Business 269 kr/md.
  • Enterprise 329 kr/md.

Hvis der skal opsættes nye ting/funktionalitet i Uniconta eller laves større tilretninger laver vi det ifølge medgået tid eller ifølge tilbud når opgaven er defineret.